Regulamin
Postanowienie wstępne :
Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu internetowego pod adresem :
Strony transakcji: sprzedawca
RAVAKO Group
Ul. Kłoczkowskiego 5/12
80-180 Gdańsk / Polska
NIP: 584-155-64-48
- Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów, oferując je w sklepie internetowym.
- Zamówienie realizowane są przez sprzedawcę tylko na terenie Polski.
- Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż na terenie Polski.
- Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep toysedu.pl pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów.
- Przedstawione na stronie internetowej sklepu towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień.
- Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy Klientem a sprzedawcą.
- Promocje, pakiety rabatowe :
– Sprzedawca informuje, że ilość towarów w promocji oraz w pakietach rabatowych może być ograniczona.
– Rabatów na towary w promocjach nie sumuje się.
KUPUJĄCY :
Osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych.
Ceny:
Ceny umieszczone na stronie internetowej sklepu dotyczą oferowanych towarów i podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. -cena brutto. Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski
Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie:
- Zamówienie towarów oferowanych przez sklep www.toysedu.pl może nastąpić poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu.
- Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na stronie sklepu jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta.
- Założenie w/w konta następuje po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego . Osoby posiadające konto na stronie sklepu zamawiają towary poprzez zalogowanie się w serwisie ( bez konieczności wypełniania formularza rejestracyjnego ).
- Nowi klienci sklepu dokonują zakupu poprzez dodanie określonych indywidualnie towarów rodzaju i ilości z oferty sklepu do koszyka oraz wypełnienie formularza zakupu. Podstawowe dane, które musi zawierać formularz to :
– imię i nazwisko kupującego
– dokładny adres wraz z kodem pocztowym
– numer telefonu
– adres e-mail
Podanie przez Klienta powyższych danych jest niezbędne w celu realizacji zamówienia. - Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a Kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji
- W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia Klienta, sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np. kontaktując się telefonicznie z Klientem
- Zamówienia na towary złożone na nieprawidłowo wypełnionym formularzu lub złożone niezgodnie z Regulaminem nie będą realizowane bez dodatkowego potwierdzenia zamówienia w formie mailowej. W takim wypadku sklep powiadomi o tym fakcie Klienta.
- Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta, nieprawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego lub formularza zamówienia sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
Płatności za zakup:
Klient ma do wyboru różne formy płatności :
- Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany na stronie sklepu.
- Płatność online Przelewy24 – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayPro S.A
- W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu www.toysedu.pl
- Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe – faktury vat, które dołączamy do paczki.
Realizacja zamówień:
- Zamówienia realizowane są w zależności od czasu potwierdzonego przy wyborze produktu.
- Czas realizacji towaru na stanie : 48 godzin od wpłaty na konto – płatności za zamówienie
- Jeżeli towar znajduję pod zamówienie – czas realizacji jest określony w przedziale – 3-4 tygodni roboczych. Potwierdzenie terminu płatności wysyłami, na e-maila klienta.
- Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedawcy, w przypadku płatności na rachunek bankowy albo od momentu złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności przez bramkę płatniczą P24.
- O wysłaniu przesyłki Klient zostanie poinformowany drogą mailową (przez aplikację – Inpost) lub telefoniczną.
Dostawa towaru:
- Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób :
– jako przesyłka paczkomat/ kurierska – InPOST - Każda przesyłka wysyłana do Klienta jest odpowiednio zapakowana i zabezpieczona.
- Koszt dostawy towaru podany jest na stronie internetowej i obliczony indywidualnie dla każdego Klienta. Uzależnione to jest od wagi, gabarytów oraz wybranej przez Klienta formy płatności.
- Szczegóły dotyczące dostarczenia przesyłki przez firmy kurierski określają regulaminy tych firm, dostępne na ich stronach.
- Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, Klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie.
Odstąpienie Klienta od umowy:
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
1.1. pisemnie na adres: Ravako Group, ul. Kłoczkowskiego 5/12, 80-180 Gdańsk;
1.1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@toysedu.pl; - Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
2.1.dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
2.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. - W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument zwraca Produkt na adres: Ravako Group , ul. Kłoczkowskiego 5/12, 80-180 Gdańsk
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
7.1.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7.1.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
5.1.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (7) zawartej w drodze aukcji publicznej; (8) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Reklamacje:
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
3.1. pisemnie na adres: Ravako Group, ul. Kłoczkowskiego 5/12, 80-180 Gdańsk;
3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@toysedu.pl; - Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: Ravako Group , ul. Kłoczkowskiego 5/12, 80-180 Gdańsk., przygotowanym przez sprzedawcę – kurierem.
- Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
Warunki gwarancji:
- Każdy zakupiony produkt w sklepie jest objęty gwarancją, wynikającą z gwarancji producenta.
- Dokumenty zakupu stanowią jednocześnie podstawę gwarancji.
- Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie.